Warto wiedzieć

Czy muszę dokonać rezerwacji miejsca parkingowego?
Zalecamy, aby każdy, kto zna już datę wylotu, dokonywał rezerwacji miejsca na parkingu. Rezerwacja jest bezpłatna i daje gwarancję, że miejsce na Państwa samochód będzie przygotowane. Ilość miejsc na parkingach jest ograniczona. Zdarza się, że klienci bez rezerwacji, nie zostaną przyjęci na parking.

W jaki sposób mogę dokonać rezerwacji?
Wystarczy wypełnić formularz rezerwacyjny, zamieszczony na stronie. Na podany adres email przyjdzie potwierdzenie rezerwacji. Zalecamy aby takie potwierdzenie wydrukować i okazać na miejscu, obsłudze parkingu.

W jaki sposób mogę zapłacić za parkowanie?
Za parkowanie należy zapłacić na miejscu. NA większości parkingów należy płacić gotówką, niektóre mają terminale do kart płatniczych.

Czy otrzymam fakturę vat?
Oczywiście. Dane do faktury należy zostawić u obsługi parkingu, będzie do odbioru po powrocie.

Czy mogę wycofać rezerwację?
Naturalnie. W przypadku zmiany planów, prosimy nas poinformować o wycofaniu rezerwacji, za pośrednictwem formularza kontaktowego. Jeżeli zmiana dotyczy wylotu z innego portu lotniczego, zachęcamy do nowej rezerwacji w naszym serwisie na innym parkingu.

Ile czasu przed wylotem należy zgłosić się na parkingu?
Odprawy zaczynają się na 2 godz. przed wylotem. Pomimo tego, że czas transferów nie przekracza 7 min, zalecamy aby na parking zgłosić się na 2,5 godz przed terminem zbiórki na lotnisku.

Jak często kursują busy transferowe?
Transfer odbywa się zaraz po przyjeździe klienta na parking. Transfery są realizowane 24 h dobę

Jak dostanę się na parking po powrocie?
Parkując auto na parkingu, obsługa wystawia potwierdzenie razem z numerem telefonu do kierowcy. Po wylądowaniu i odebraniu bagażu, należy zgłosić kierowcy gotowość do transferu. Kierowca odbierze Państwa w ciągu kilku minut.

Skąd mam mieć pewność, że parking jest strzeżony i ubezpieczony?
Każdy parking powinien mieć regulamin, dostępny dla klientów. Zdecydowana większość parkingów spełnia te kryteria.